Επιλογή θέματος στην Προηγμένη Τεχνολογία Λογισμικού

 

Πληκτρολογήστε το όνομά σας και τον αριθμό και τίτλο της εργασίας για την οποία ενδιαφέρεστε. Τα θέματα είναι διαθέσιμα εδώ

24 thoughts on “Επιλογή θέματος στην Προηγμένη Τεχνολογία Λογισμικού

  1. T. Roehm, R. Tiarks, R. Koschke, W. Maalej, “How to professional developers comprehend software?”, 24th International Conference on Software Engineering, pp. 255-265

  2. T.DYBA T DINGSOYR:WHAT DO WE KNOW ABOUT AGILE SOFTWARE DEVELOPMENT IEEESOFTWARE vol26

  3. ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ,
    P. Kruchten, R. Nord, and I. Ozkaya, ‘‘Technical Debt: From Metaphor to Theory and
    Practice’’, Software, IEEE Computer Society 29 (6), pp. 18–21, November/December 2012

  4. 1. Model-View-Controller (MVC) Architectural Pattern C# Unity 3D

  5. T. Mens, T. Tourwe, “A Survey of Software Refactoring”, IEEE Transactions on Software
    Engineering, vol. 30, no. 2, February 2004, pp. 126-139.

  6. 2. JUnit – Πλατφόρμα για την ανάπτυξη και εκτέλεση περιπτώσεων ελέγχου λογισμικού.
    Κάλυψη κώδικα

  7. Βλέπω ότι το Cross-Platform development είναι ιδιαιτέρως ελκυστικό θέμα (πολύ καλο σημάδι!). Θα μπορούσαμε να έχουμε 2 εργασίες σε αυτό, με διαφορετικά εργαλεία (π.χ. Cordova και Xamarin) αλλά 4 ειναι πολλές. Θα προτείνω να το αναλάβουν οι δύο πρώτοι στην ανωτέρω λίστα και να συννενοηθούν μεταξύ τους.

  8. 3.Εργαλεία Διαχείρισης Απαιτήσεων

  9. Detecting Design Flaws via Metrics in Object Oriented Systems

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.